- Utvekslingsstudent i Mansfield, England 2011/12

15. april 2012

Det bli itj nå fart uten bart.

Bursdagsfesten på lørdag var kjempemorsom! Dro først til Rebecca sammen med Shona og Leah og gjorde oss klare. Deretter dro vi tidlig til Kelly's hus, der det ble pakkeåpning og bartetegning. Vi bestemte oss å legge til litt og litt for hver time som gikk, så på slutten av kvelden hadde jeg fullt skjegg og monoøyenbryn! Good times.

Dagen etter hjalp jeg til å rydde huset, det var popcorn, tomme glass og griseri overalt! Senere på dagen dro jeg til Ryan og slappet av foran TV'en. Sov over en time i sofaen hans, for jeg var ganske trøtt etter bare 4 timers søvn natten før.

I går var jeg bare hjemme, gjorde litt lekser og slappet enda mer av. Skypet i over 3 timer med Ida på kvelden, kjempekoselig! Har hatt en sikkelig lat påskeferie, gruer meg til å våkne tidlig opp på mandag og gå på skolen...


Min første bart.

Og slik så jeg ut etter et par timer...

Bursdagsjenta :)



Haha et blinkskudd av meg og Ryan :')

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar