- Utvekslingsstudent i Mansfield, England 2011/12

5. april 2012

Påskeferie

Nå har jeg påskeferie og nyter late dager med varierende vær og fine venner. Skal ærlig innrømme at jeg har prioritert avslapping og mitt sosiale liv fremfor lekser og eksamenslesing, men ferien er langt fra ferdig, så tar skolearbeidet etter hvert.

En kort oppsummering av ferien så langt:
Lørdag: Så film hos Ryan. På kvelden hadde jeg besøk av 3 venninner. Vi bestilte takeout fra Pizza Hut, så The Voice på TV og deltok i Earth Hour.

Søndag: Slasket bare rundt i huset hele dagen, før jeg dro Ryan ut på en tur på kvelden.

Mandag: Møtte et par venninner i byen, før vi dro til Amy som bor i en liten landsbygd rett utenfor Mansfield, kalt Meden Vale. Vi så på søppel-TV, spiste lasagne, sladret og tok bilder. Kjempekoselig!

Tirsdag: Gikk til byen med Ryan i drittværet, ble gjennomvåt med en gang. Skypet med Mamma når jeg kom hjem, koselig.

Onsdag: Dro på kino og så 'The Hunger Games' med noen venninner. Filmen var kjempebra, anbefales! Etter nesten 3 timer i kinosalen (reklamene varer i en halv evighet her borte) dro vi på McDonalds og spiste, før vi dro videre til en klubb der det var konsert med lokale band.

Idag: Fikk gjort unna litt mattelekse, før jeg dro til Ryan. Har vært der i omtrent hele dag. Nå skal jeg legge meg, må samle energi til jeg og Jayne skal gå tur imorgen tidlig. Legger ut litt bilder, blogges snart :)


Amy, Alice og Shona :)


Haha, sladder på facebook :')

Meg og Rebecca :)


<3

Hahaha!

Meg og Alice :)

Rebecca på McDonalds igår.

Ryan tidligere i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar