- Utvekslingsstudent i Mansfield, England 2011/12

1. mai 2012

Travelt

Har ikke blogget på kjempelenge nå. Orker ikke skrive om alt jeg har gjort siden sist. Jeg har det iallefall veldig bra og har vært opptatt med venner, kjæreste og skole. Nå skal jeg fortsette å pakke, reiser hjem i morgen for å være med på konfirmasjonen til Fredrik i helgen. Gleder meg kjempemasse, men gruer meg til den 14 timers lange reisen som starter kvart på seks i morgen tidlig.
Legger ut noen bilder fra de siste to ukene :-)

Bilde fra da jeg var på besøk hos Alice (i midten).
Bilde fra da jeg var på besøk hos Alice (i midten). 
Hadde jentekveld hos meg på lørdag, kjøpte mat på supermarkedet :D 

Marte og jeg kjøpte vennskapsarmbånd! Hehe følte oss som 8 år igjen! <3

Var på shopping i Nottingham med Marte på søndag. Ble en del poser!

Her var jeg på bursdagsfest :)

Bakte cookies til Ryan forrige helg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar