- Utvekslingsstudent i Mansfield, England 2011/12

15. mars 2012

There aren't enough days in the weekend.

Fredag dro jeg og noen venner på Pizza Hut og spiste middag etter skolen. Kvelden så jeg film sammen Jayne og John. Lørdag kom Marte til Mansfield, gikk litt i butikker, nøt vår-været i parken og spiste på Pizza Hut igjen, hehee.. Søndag dro jeg og Rebecca inn til Nottingham på shopping. Ingen av oss fant noe særlig, men kom hjem med en ny genser og et nytt smykke.

Denne uka har jeg ikke gjort så veldig mye. Hverdagen går for det meste til skole, lekser, TV-titting og lesing, så har ikke så veldig mye interessant å fortelle. Gleder meg til helga, da har jeg litt mere å finne på, skal blant annet på fest og ha middagsbesøk av noen venninner. 
Håper dere har det bra i Norge/England/USA :)

Utrolig god pizza <3 Glemte å ta med kamera...
<3

Nam <3

Haha, testing av den nye bagasjevekta til Marte :')

Rebecca og jeg delte en boks med 20 nuggets! Fant ut etterpå at det var beregnet for minst 3 stk... oh well :')

Rebecca peker på to fyllikere som tidligere hadde satt seg ved siden av oss og delt rare historier og en forferdelig kroppslukt med oss. Fysj x(

2 kommentarer:

  1. Døøøh...... Ser ut som ej e mega feit å retarded på alle bilda... oh well, maybe that's the truth.

    SvarSlett
  2. Ja du tar jo opp hele benken...

    SvarSlett