- Utvekslingsstudent i Mansfield, England 2011/12

26. mars 2012

Noah And The Whale

På torsdag fikk jeg en gratis billett til konsert med Noah And The Whale, i og med at en kompis ikke kunne dra likevel. Så etter skolen dro jeg, Rebecca og Alice ned til Sheffield, spiste middag på McDonalds og dro på konsert. Hadde det utrolig morsomt, og bandet var nydelig live!

Fredag dro jeg på cafe med noen venninner etter skolen. På kvelden gikk jeg tur med en venn i hele 3,5 timer. Lørdag dro jeg, Rebecca, Amy og Alice til byen, kjøpte is og dro til parken i den nydelige vårsola.
TRYKK HER  hvis du vil se vidoen jeg laget fra lørdagen.

Ellers har jeg skypet, vært sammen med vertsforeldrene mine, hatt rydde- og vaskedag, gått enda flere turer, og nå er det mandag og jeg er tilbake på skolen.

De avsluttet med denne sangen. Stemninga og allsangen var høy!




De hadde laget t-skjorter på forhånd!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar