- Utvekslingsstudent i Mansfield, England 2011/12

10. april 2012

Such a smiling sweetheart.

Håper dere har hatt en fin påskeferie! Jeg nyter iallefall min siste uke med skolefri. Siden sist har jeg gått tur med Jayne, vært sammen med Ryan, hatt filmkvelder med mine kjære vertsforeldre og i går var jeg i Nottingham sammen med Rebecca og Alice. Skal snart gå ut i vårsola og nyte dagen med gode venner, ville bare skrive et lite innlegg først. Ha en fin dag :-)

Fra turen jeg og Jayne gikk på fredag :-) 

Vi spiste lunsj på en pub etterpå. Hjemmelaget tomatsuppe <3

Hahaha digger vertsmor! Vi ler alltid sammen, særlig når jeg tar slike lite flatterende bilder av henne :')

Kjøpte denne kofferten da jeg var i Nottingham i går. Vet ikke helt hvordan jeg endte opp med å velge dette mønsteret, det virket som en god ide at the time... Følte meg passe dum da jeg trasket rundt i Nottingham med denne.... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar